Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 15:42:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Narva Linnakantselei menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/06728 
aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, Pähklimäe tn 3a// 5// Pähklimäe 
tänav L1 (Narva Lasteaed Sädemeke madalseiklusrada) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustuku § 42 kohaselt (7) Pädev asutus 
esitab ehitusloa eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks asutusele, 
kelle õigusaktist tulenev pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega; 2) 
arvamuse avaldamiseks asutusele või isikule, kelle õigusi või huve võib 
ehitis või ehitamine puudutada. Palun kooskõlastada või väljendada muu 
arvamus taotluse alusel ehitusloa andmise kohta otsuse langetamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27006056>  (menetlus nr: 
434279), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva Linnakantselei) või menetleja (ELLEN UUSKÜLA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister